CITY PARK Jihlava... Jak že bude vypadat...

25. ledna 2006 v 1:04 | aDa |  city JIHLAVA
Vizualizace navrhované stavby s pohledem na centrum, (c) Pilař, Kuba architekti

A

CITY PARK Jihlava (CPJ, lokalita Brněnská)
Nějaké informace o nově navrhovaném polyfunkčním objektu zahrnujícího hypermarket, menší obchodní jednotky specializovaného sortimentu zboží, provozy restaurací a občerstvení, střediska kulturního i společenského vyžití, velkokapacitní prostory krytých parkovacích stanovišť apod.
K umístění objemově rozměrné stavby je využito terénní úžlabí Koželužského potoka a tvaru terénu je přizpůsobena výšková dispozice hlavního objektu, která bude dotvořena urbanistickými a architektonickými prvky. Účelem navrhovaného řešení je nejméně rušivé začlenění stavby posuzovaného záměru CPJ do dotčeného území i dodržení podmínky nenarušení a zachování dálkových pohledu na panoramatický horizont historického jádra (MPR) města Jihlavy.

Kapacity

Zastavěná plocha (v m2)
Součet parkovacích stání
Celkem
17 506
900
Charakter záměru
Posuzovaný záměr CPJ bude novou stavbou plnící funkci komplexního centra, ve které budou umístěny nákupní prostory, různé služby, kavárny a restaurace, multikino, krytá parkoviště pro osobní vozidla návštěvníků, skladové a sanitární zázemí návštěvníků i zaměstnanců apod. Hlavní objekt je navržen jako čtyřpodlažní stavba, s částečným pátým podlažím. Koncepční řešení vnitrních dispozic podlaží je navrženo následovně:
Horní dvě podlaží budou propojena centrální pasáží, v 1.NP budou umístěny různé komerční prostory, v 1.PP bude hypermarket a rovněž komerční prostory. Ve spodních dvou podlažích (2. a 3.PP) budou umístěna vnitřní parkoviště pro vozidla návštěvníků centra i města. V částečném 2.NP bude nadstavba prostoru multikina.
Zázemí a potřebné obslužné provozy hypermarketu budou umístěny ve vedlejším dvoupodlažním objektu u ulice U Dlouhé stěny.
Do prostoru mezery mezi hlavním a vedlejším objektem bude přeložena trasa ulice Tovární, zajišťující dopravní obslužnost území v okolí Koželužského potoka, cyklostezka a otevřené koryto Koželužského potoka, včetně nove založeného břehového ozelenění.
Charakter posuzovaného záměru dokreslují některé projektované parametry:
Hrubá podlahová plocha: 64.182 m2
z toho 1.NP a 1.PP 35.175 m2
2. a 3.PP 29.007 m2
Čistá komerční plocha: 25.035 m2
Plocha území dotčeného stavbou: 33.302 m2
Obestavený prostor: 316.390 m3
Počet zaměstnanců: cca 450
Počet návštěvníků za den: cca 5.000
Provozní doba: 8.00 - 24.00 hod.
Lokalita navržená pro výstavbu záměru CPJ se nachází v blízkosti historického centra města Jihlava, u hlavních městských komunikací procházejících touto částí území města.Plocha výstavby je poznamenána industriální činností z předcházejících období, kdy zde vznikly nesourodé objekty různých podnikatelských aktivit. Toto využití lokality v současné době ztratilo svoje opodstatnění, objekty jsou z větší části opuštěné, neudržované a většinou zdevastované. Rovněž koryto Koželužského potoka, které plochou výstavby prochází, bylo v důsledku dřívějších činností zatrubněno a pozbylo svůj přírodní význam.
Navržené řešení posuzovaného záměru CPJ zahrnuje odstranění těchto disproporcí i plnění dalších podmínek správních orgánů, pro nový způsob využívání lokality a z těchto hledisek bude jeho realizace přínosem pro dotčené území. S ohledem na charakter záměru CPJ, kdy nejsou z jeho provozování předpokládány žádné významné negativní vlivy na životní prostředí a vzhledem k jeho umístění v zastavěné části města, je možnost kumulace vlivů posuzovaného záměru CPJ na sledované složky životního prostředí s jinými záměry prakticky vyloučena.
Předpokládaný termín zahájení výstavby září 2006
Předpokládaný termín ukončení výstavby srpen 2008
Zdroj informací:
OZNÁMENÍ ZÁMĚRU, dle § 6 a přílohy č. 3 zákona č. 100/2001 Sb. o posuzování vlivu na životní prostředí, ve znění zákona č. 93/2004 Sb.
Pilař, Kuba architekti, Palackého 55, 612 00 Brno
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ondřej Ondřej | 20. února 2006 v 14:39 | Reagovat

Už se těším:-)

2 Petr Třináctý Petr Třináctý | E-mail | 23. března 2006 v 7:08 | Reagovat

Vzhledem k pohledu na historické jádro města bych ukončil výšku objektu City centra na úrovni mostní vozovky, aby byl zachován pohled. Petr

3 MARTINA MARTINA | E-mail | 23. března 2006 v 8:24 | Reagovat

DRŽÍM VÁM PALCE A DOUFÁM, ŽE TO VYJDE. VYPADÁ TO MOC HEZKY. LEPŠÍ NEŽ OBLUDA PRIOR PŘÍMO NA NÁMĚSTÍ. NECHÁPU LIDI, KTEŘÍ JSOU PROTI. JIHLAVA JE KRAJSKÉ MĚSTO A NĚCO JAKO CITY PARK POTŘEBUJE VÁŽNĚ NUTNĚ, NEBO NÁS TU ZAPLAVÍ VLANA VIETNAMSKÝCH PRODEJCŮ A TO JÁ TEDY ROZHODNĚ NECHCI!!! FANDÍM TOMUTO PROJEKTU.

4 tomas tomas | 23. března 2006 v 8:51 | Reagovat

Doufam že tam bude hafec mramoru, at je na čim jezdit a hala pro skatery a bikery.

5 Karf Karf | 24. března 2006 v 18:21 | Reagovat

Bylo by to asi sice lepsi na periferii, ale lepsi nez ta stara bouda a poradny kino uvitam, nebudu muset jezdit do Brna....

6 Filajs Filajs | 29. března 2006 v 9:09 | Reagovat

Je to fláma chlapy.

7 J.Dohnal J.Dohnal | E-mail | 30. března 2006 v 22:37 | Reagovat

Taková nadupaná internetová kavárna by bodla.. mám to kousek od školy :-P

8 rewq rewq | 30. března 2006 v 22:38 | Reagovat

je to humus jako prior....

9 luďa luďa | E-mail | 2. dubna 2006 v 0:22 | Reagovat

Já držím palce spíš Jihlavě, aby to ustála. Postaví-li se takovýto mamutí projekt vedle centra, dá se očekávat že do sebe nasaje funkce, které vytváří skutečné městské centrum. Kdo pak asi zaplní volné prostory mezi hradbami? ...že by čilí obchodníci z Asie. Ostatně podobně jako po vystavění rozkošných hypermarketů s parkovišti velikosti fotbalových hřišť. Jihlava je krajské město a něco jako City park z něj "krajštější město" neudělá. Smutné je, že lidé nevidí, že živé město nevytvoří tři nákupní centra, ve kterých se vzrušením utrácejí své peníze. A chce-li se Jihlava rozvíjet a oživit dosud nevyužitá území (což by měla), bylo by úžasné, kdyby se radnice pokusila o získání více odborných názorů (např. vypsáním architektonické soutěže) a názorů veřejnosti.

10 karel veselý karel veselý | E-mail | 2. dubna 2006 v 16:44 | Reagovat

Podle mě je to velmi nevhodné umístění. Podobné objekty, podobného tvaru mají opravdu místo na periferii a nikoli téměř v centru historického města. Pokud to dovolíme, bude to opravdu velká chyba,  neopakujme chybu dvakrát (viz Prior)!

11 Barča Barča | E-mail | 2. dubna 2006 v 19:43 | Reagovat

Dobrý den,stavět City Park v Jihlavě je jedna z největších blbostí,co jsem kdy slyšela.Historické město-copak vám nevadí,jak potom bude vypadat?Nebo je vám to asi jedno,že jo?Modernizace,modernizace a zase ta modernizace.Je to obrovský zásah do přírody...Parkoviště,900míst.Kácet se bude a to hodně.Komplet nám zruší dopravní hřiště,které slouží dětem už mnoho let.A 450 pracovních míst to je při rozsahu škod docela komický...

12 Paris Paris | E-mail | Web | 2. dubna 2006 v 21:44 | Reagovat

Neexistuje nejaka petice proti tehle betonove nadhere? Chci to podepsat! :o)

13 J.Dohnal J.Dohnal | 3. dubna 2006 v 0:16 | Reagovat

Parisi... neexistuje... podepiš se jinam

14 hana hana | 4. dubna 2006 v 8:02 | Reagovat

Co ti architekti už postavili ? více návrhů od více archtektů by neškodilo nebylo by to jednostranné a bylo by z čeho vybírat.je to projekt na věkkolik desítek let a tak by byla dobrá konkurence a ne od jednoho architekta.Důležitá je taky praktičnost a ne jenom vzhled.znám projekty které se již při kolaudaci museli něnit a investovalo se zbytečně do oprav po neschopných architektech,kteří si nedali do toho mluvit.

15 Pavel Pavel | E-mail | 4. dubna 2006 v 20:56 | Reagovat

Barco, to jsi toho asi zatim malo slysela. Ja videl tu straslivou fabriku, kterou uz ted zbourali a myslim, ze cokoliv noveho bude vypadat lepe. Spis je to zasah do vybydleny tovarny nez do prirody. Kacely se stromy z naletu, co stacily vyrust v mistech mezi ruinama za poslednich 20 let. Dopravni hriste je dost daleko a mimo zonu stavby, detem bude slouzit dal, kdyz do nej nekdo nacpe penize. Porad nevidim zadny skody... Pokud by se podarilo udelat stavbu nizsi nez je most, aby byly videt hradby, bylo by to skvely.

16 Ondra Ondra | 5. dubna 2006 v 22:21 | Reagovat

Taky jsou vsichni tak chytry....to je udivujici..Hlavne teda ti co jsou proti tomu..

17 Martina Martina | 6. dubna 2006 v 14:39 | Reagovat

Nechápu co všichni máte na ty "krásné hradby"? Jsou snad dost dlouhé, aby je lidské oko mohlo zahlédnout. Zajímavé je, že spousta lidí jezdí do Brna a Prahy. A proč? Protože v Jihlavě nic není, žádný pořádný obchod,  nic. A že bude vidět kousek střechy, která bude zelená, no a co. Je to ideální místo pro stavbu. Jinak Jihlava může jít za chvíli do p....., nic tu není. A chcípne tu za chvíli pes. Ten kdo je proti chodí nakupovat asi k Vietnamcům (do City parku je nepustí)  a nebo bydlí na druhé straně města. Nechápu myšlení některých lidí!!!

18 paris paris | Web | 6. dubna 2006 v 15:00 | Reagovat

pro J. Dohnal. dik za radu, uz to mam vyreseno. btw nejsem proti tomu aby tady City park vyrostl, na to ze jsme krajsky mesto je fakt, ze tady neco takovyho chybi. Ale kdyz ono existuje tolik jinejch mist ani ne tak daleko od centra. Proste v tom udoli by mi vic slusel nakej park s hospudkou a se zahradkou :o). Necham se prekvapit.

19 Peťa Peťa | 6. dubna 2006 v 21:37 | Reagovat

Martino, nic tu není, to znamená, že tady nejseš ani Ty atd. To je hodně přehnaný...!!! Je toho v Jihlavě dost, ale máš pravdu, že k tomu všemu zatím OBROVSKY CHYBÍ podobný zařízení jako je právě CITY PARK. Takže držím pěsti, AŤ UŽ JE POSTAVENEJ!!!!!!!!! A viděli jste už ten nový "zazelenělý" návrh? JE POVEDENEJ!!!!!!!!!

20 Ondra Ondra | 7. dubna 2006 v 9:06 | Reagovat

AHa..Tak zelenej parčík místo City parku...A tech tisice aut co by nam pak projely nad hlavou po obou mostech to by vam nevadilo?JA myslim ,ze jo..To proste nejde...TAky jsem moc rad,ze ten City park tam bude..

21 Ing. Miroslav Vetyška Ing. Miroslav Vetyška | 7. dubna 2006 v 9:25 | Reagovat

Z hlediska pohledového je zde silný nesoulad hmotových poměrů jednotlivých městských domů a velké monilitní "krabice" city parku". Další nesoulad je dán naprostým nerespektováním sousedství historického centra - jeho částečným zakrytím při pohledu z jihu i fádností pseudokubického návrhu stavby. Doporučuji rovněž vybírat z více návrhů a snížit objekt o jedno patro.

22 Megan Megan | E-mail | Web | 7. dubna 2006 v 10:34 | Reagovat

Ty jo uz se uplne tesim! Fakt ty navrhy jsou hodne povedeny, a jsem rada, ze neco takovyho bude i v Jihlave a nebudu muset jezdit az do Brna... Tak at uz je postavenej!!!!:)

23 Miroslav Tuna Miroslav Tuna | 8. dubna 2006 v 4:02 | Reagovat

Tak my tak pripada,ze nam tu vyrusta dalsi prior,copak se to hranate fadni monstrum neda trosku vylepsit,alespon zevnejskem?Vim,ze by to podrazilo stavbu,ale musime respektovat blizke historicke centrum.Uprime fandim vasemu projektu,ale proboha uz zadny dalsi prior!!!

24 Palo Palo | 8. dubna 2006 v 20:47 | Reagovat

Hahaha, prý nesoulad! Taky jsem VŠ, takže milý pane kolego, v tom případě je třeba zbourat třeba i Pražský hrad, aby nehyzdil výhled na Hradčany... A snížit o jedno patro? Jejdamánku, copak se budou stavět další bunkry? Ostatní stavby se taky staví tak, aby nebyly vidět? A ten, kdo tu mluví o Prioru, bohužel zaspal dobu...

25 Palo Palo | 8. dubna 2006 v 20:50 | Reagovat

Ještě - prosím, nešlo by vyměnit tu úvodní vizuální podobu za aktuální návrh? A též ještě dodatek - architekti, kteří projektují City Park, už byli nejméně jednou oceněni za přínos české architektuře.

26 Petr Petr | 14. dubna 2006 v 0:55 | Reagovat

Pro Hanu (reakce č. 14) co postavili: knihovnu FF MU v Brně, palác Omega na nám. Svobody v Brně, obytný soubor na Krutci v Praze, vítězný projekt na moravskoslezskou knihovnu v Ostravě a novou fakultu chemicko-technologickou v Pradubicích, to jen tak co si hned vzpomenu. Na webu najdeš i fotky a vizualizace - zkus třeba www.archiweb.cz - kdo hledá, najde.

27 Miroslav Matějíček Miroslav Matějíček | E-mail | 25. dubna 2006 v 17:42 | Reagovat

Hrozně se mi líbí názory všech, kteří kritizují omezení výhledu na hradby a historické stavby za nimi. Kde byli, když chátral starý Jihlavan (mimochodem vyšší a monolitnější) ? Proč nezkusili sami navrhnout něco, co by nahradilo starou ruinu? Vždyť výhled na hradby byl taky zakrytý!? A pokud by se v údolí nestavělo nic tak vysokého, tak v létě by stejně nebyly hradby vidět pro zeleň, rostoucí okolo Brněnské ul., a v zimě by pohled skrz holé větve stromů taky nebyl nic vábného( a to tvrdím proto, že tudy pravidelně chodím do práce, a ten pohled je opravdu depresivní). Navíc krajské město (krom nových prac. míst) by mělo poskytovat i kulturní vyžití, a pokud toho samo není schopno, tak je jen dobře, když to je ochotný vzít na svá bedra někdo jiný. Takže Páni(a paní) Kritikové, zamyslete se ...

28 Irena Irena | E-mail | 4. května 2006 v 18:48 | Reagovat

Lidi o co vám jde? Náměstí je  vylidněné žádný život zde není vidět.Pořád jen historické jádro,ale kam bychom došli kdyby takhle uvažovali naši předkové?

Možná bychom žili v jeskyni či v pastoušce.Pokroku se nemá bránit,a s  tím priorem jsme se už poučili tak mám dojem,že se nemusíme ničeho obávat.

29 Roman Roman | E-mail | 7. května 2006 v 15:25 | Reagovat

Docela mne udivuje kolik lidí se najednou zajímá o to jestli budou vidět hradby nebo ne.Když tam byla ta zřícenina tak to nikoho nezajímalo.Fandim takovému projektu už jen proto,že tam budou kina a ruzné vyžití pro rodiny s dětmi.To tady v Jihlavě je hrozně málo...

30 AA AA | 21. května 2006 v 21:31 | Reagovat

- multikino: celkem věřím panu Hovorkovi, takže zatím se neví o žádném provozovateli, který by šel do města velikosti Jihlavy, navíc 4 sály, to si snad dělají srandu, to je jenom větší kino!

- obchody: značkové kamenné obchody z centra zmizí do City parku a centrum ovládne "Levný textil"

- Jihlava si sice podobné centrum zaslouží, ale mám trochu strach aby z něho nebyly druhé "Čtyři dvory", kde je polovina obchodu zabedněných

- Lidé z dalších okresů Vysočiny to asi moc nevytrhnou (nízké platy), navíc na východ od Jihlavy začíná záběr velikých center z Brna, kde bude vždycky větší výběr

- v Třebíči už podobné centrum staví 4 roky (3 roky mají vyjádření EIA a půl roku územní rozhodnutí) včetně multikina a pořád nic, tak nevím, jak to dopadne tady, rok 2008 je poměrně daleko

31 Josef Píbil Josef Píbil | E-mail | 22. května 2006 v 22:13 | Reagovat

VEŘEJNOU DISKUSI  !!

nikoli jen mezi magistrátem, investorem a architekty, ale S ŠIROKOU VEŘEJNOSTÍ.

Přece jenom jde o naše město - všichni máme právo nebo spíš povinost se vyjádřit ke stavbě, která ho tak výrazně ovlivní...

32 Bára Bára | 16. června 2006 v 23:01 | Reagovat

Nesdílím názor, že by to bylo špatně vybrané místo. Zbavili jsme se ohyzdné nevyužité zříceniny a postavili objekt sloužící lidem, který je z centra snadno dosažitelný i pěšky.

Život se nezastavil v 19. století, i když to v Jihlavě někdy tak vypadá. Město přirozeně roste a nová moderní architektura v něm má místo, i vedle historických budov. City Park je příklad jak by se mohlo postupovat. To, že je to krabice jako Prior, mě tedy opravdu dostává. Kdo to tvrdí, ať si položí vedle sebe fotografie obou objektů a pak ať mluví. Z celého komlexu je vidět jen zelená střecha a trochu skla, ve kterém, když budete pozorní, můžete vidět odraz hradeb a historických budov. Boďme  citliví a ohleduplní.

33 fuck of city park fuck of city park | 29. července 2006 v 0:05 | Reagovat

fuj hnusnej park

34 Vlady Vlady | E-mail | 15. ledna 2007 v 13:55 | Reagovat

ja souhlasim se všema kdo City park podporují a těším se až do něj na podzim 2008 budeme moc chodit.    :)

35 ola ola | 24. února 2007 v 1:30 | Reagovat

Milá Jihlavo,když tě vidím s tou "novou trendovou ozdobou" chce se mi brečet a tobě jistě taky....jsem mladý člověk a chápu, že doba si žádá obchody, obchody a obchody...proč ne...ale proč tady a v takovéhle ohavné podobě?! Jistě by nikomu nevadilo ujet o dva, tři kilometry dál, aby tam mohl v city parku trávit své vysněné nedělní odpoledne... Myslím, že každý člověk, který má tohle město rád a má  trochu vztahu ke kultuře a alespoň minimální estetické cítění, tak trpí!!! S touhle parádou uprostřed bude naše město nezapomenutelné,jednoduše všem příchozím  pro smích....Třeba budeme alespoň v Guinessově knize rekordů (tak krásné centrum a v něm ne jedno, ale rovnou dvě ohavná monstra...)...Máte vy,kdo tuhle stavbu hodláte na tomto místě zrealizovat, Jihlavu vůbec rádi?....

36 Kudlanka Jilmový Kudlanka Jilmový | E-mail | Web | 31. března 2007 v 14:54 | Reagovat

Nejsem první ani poslední - opět se přidávám k názorům ve stylu: Z Jihu CPJ zastiňuje historickou část města, je to hnusná krabice a měla by se snížit alespň o jedno poschodí a vůbec, záhazela bych to hlínou a ušetřilo by se na nějakých střelených multikinech, do ktetých bude stejně chodit naprostá menšina.

Možná je Jihlava krajské město, ale pochybuju, že sem někdo bude jezdit na nějaký multikino, když támhle v Brně, či v Praze je taky a hlavně je tam mnoho dalšího. Tak trojnásobně. Prostě hlína je nejlepší ...

37 Včelka Mája Včelka Mája | E-mail | 2. dubna 2007 v 21:17 | Reagovat

Mě to připadá jako velká šílenost.Multikiny pověste my kdo tam bude chodit. Bude to stejný jako v Sokolovi a v Dukle.Nemluvě o tom že to je šíleně vysoká budava ničící výhled.  

A co sprejaři.Ti to hned pošplíchaj tě ma svýma hnusnajma výtvorama.Končim,abych se tady náhodou nerozepsala..............

38 Cigarette end Cigarette end | 12. června 2007 v 15:26 | Reagovat

podle me, je spatne vybrane misto pro citypark.

ale tak dobre neco takoveho jsme tu potrebovali. doufam ze tam bude converse, h&m, zara a terranova. tak at si to jihlava uzije:)

39 hopík hopík | 18. června 2007 v 12:43 | Reagovat

To Včelka Mája:

Myslím, že do kina budou chodit všichni ti, kteří nyní jezdí na nové filmy do Brna nebo Prahy. Vydržet v Sokolu nebo Dukle v těch tvrdých sedačkách a žádným místě pro nohy dvouhodinový film není nic easy. A hlavně to bude snad i přínos pro Mezinárodní festival dokumentárních filmů, který se tu koná každý podzimní prázdniny.

Pořádný obchody v Jihlavě taky chybí, vždyť je to krajský město ...

40 Terez Terez | 26. června 2007 v 20:15 | Reagovat

Nevím, co všichni máte! Když tam dříve byla nevyužitá polozbořená vysoká budova, výhledu bránila také. To, že se pokácejí stromy mi jako ochráňkyni přírody sice také vadí, ale když se podíváte na projekt,  na zeleň se tam rozhodne nezapomnělo. Celkově jsem stavbou nadšená, historické centrum narušeno nebude, podle mě je totiž ohraničeno hradbamia Citypark bude až za nimi. Neřekla bych, že všerchny značkové obchody z centra se přestěhují, protože náměstí je naměstí a lidí tam bude vždycky hodně. Kvalitní obchody z dobrým výdělkem si budou moci založit novou pobočku, ty menší mohou zůstat na místě, myslím, že lidé , kteří denně chodí přes náměstí do práce nebo do školy rozhodně budou chodit do těchto svých oblíbených obchodů stejně! Kina jsou taky super, lidé z Vysočiny aspoň nebudou muset za premiérami a měkkými sedačkami dojíždět až do Brna. Cekově bych tedy řekla, že to bude pro Jihlavu přínosné a rozhodně projektu fandím a jsem ráda, že stavba zdárně pokračuje!!!

41 Zinna Zinna | Web | 9. srpna 2007 v 13:22 | Reagovat

Jo, Cigarette End má pravdu (jako vždy;-)), hodilo by se to někam úplně jinam. Ale má to jednu výhodu; obě to budeme mít blízko od domova;-)

42 Já | E-mail | 10. srpna 2007 v 19:29 | Reagovat

CITY PARK ANO ALE NA JINEM MISTE.

KVULI BLBYMU CITY PARKU SE RUSI NEJLEPSI HERNA V JIHLAVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

43 občan Jihlavy občan Jihlavy | 21. září 2007 v 15:40 | Reagovat

jelikož bydlím v centru Jihlavy, nesouhlasím s umístěním nákupního centra přímo ve středu Jihalvy, využití toho místa bych raději viděl jako park nebo relaxační místo.

Nechápu radní města Jihlavy, v tomto městě je naprosto na bodě nula jakákoliv kultura, město nepodporuje žádné projekty, které by naše město udělalo zajímavější.

Jediné co máme na náměstí je hnusnej Prior, banda cikánů, sem tam nějaká paráda pro důchodce nebo seance místní sekty z nedalekého Jakubského kostela.

44 Martin Martin | 25. října 2007 v 17:37 | Reagovat

Pro Barča:seš vyjebaná píča hřiště tam pořád bude a City Park k němu ani nedosáhne a ani nemůže je tam řeka kolem celýho hřiště je řeka a z druhýs tarny je sídliště ty píčo vysraná

45 kacmyr kacmyr | E-mail | 6. listopadu 2007 v 16:15 | Reagovat

nevíte někdo, kdo bude provozovatelem chystaného multikina v JIhlavě?? díky přépadný odpovědi mi pls pošlete na emila zdar.....

46 Jakub Jakub | 24. listopadu 2007 v 12:10 | Reagovat

city park má svoje + i -

ale vážně bych ho postavil někam jinam...a nejradši bych zboural tu "betonouvou komunistickoui krásu"(prior)

47 Dannycool Dannycool | 2. prosince 2007 v 13:54 | Reagovat

To: Kacmyr bude to CineStar. To:all critics nechápu co vám pořád vadí. Lidi, kteří chtějí na dobrej film do příjemného prostředí to uvítají, rodiny spolu stráví více času, protože všechno seženou na jednom místě. Fakt mě baví výroky typu CENTRUM KONZUMU. Ti co nejvíc křičí jdou pak večer rovnou na jídlo do Meka. Vzpamatujte se! Je to prostě přirozený vývoj a funguje to jinde,tak proč ne i tady?

48 muslicka - jarmila@vzdycky mi radila.com muslicka - jarmila@vzdycky mi radila.com | E-mail | 18. prosince 2007 v 2:29 | Reagovat

ano ano ano ja rikam ano

a kdo nesouhlasi  muze byt jedine priznivec KSĆM

KONECNE SE TADY V TOM MALOMESTE NECO ZACINA DIIIIIIT :)

49 LEBRON LEBRON | 7. ledna 2008 v 16:47 | Reagovat

OMG!

50 LEBRON LEBRON | 7. ledna 2008 v 16:47 | Reagovat

OMG!

51 LEBRON LEBRON | 7. ledna 2008 v 16:47 | Reagovat

OMG!

52 LEBRON LEBRON | 7. ledna 2008 v 16:47 | Reagovat

OMG!

53 LEBRON LEBRON | 7. ledna 2008 v 16:47 | Reagovat

OMG!

54 Jiří Simon Jiří Simon | E-mail | Web | 12. ledna 2008 v 15:21 | Reagovat

Vážení obdivovatelé City Parku, už se brzy dočkáte a jsem si jistý že Vaše očekávaní nebude naplněno!!! Je to nejhorší co do lokality, vzhledu a využití pro Jihlavu, horším způsobem Jihlava nemohla být potrestaná, za svou neschopnost co se budoucnosti týče.

55 L.Z. L.Z. | E-mail | 29. února 2008 v 22:20 | Reagovat

Simone umři !!!

56 Teepek Teepek | 11. března 2008 v 21:09 | Reagovat

L.Z. je můj člověk!!!

57 Zbyněk Zbyněk | E-mail | 13. června 2008 v 10:55 | Reagovat

L.Z. je také můj člověk

58 Georg Georg | 4. září 2008 v 16:38 | Reagovat

City Park, čili park ve městě,nebo městský park je úplně něco jiného než tam vyrůstá.Toto zařízení možná Jihlava potřebovala, aby se část obyvatel a tím mám na mysli mladou část obyvatel,necítila,když už je Jihlava krajské město,méněcenná.Do Brna nebo Prahy budou jezdit stejně dál,proto,že co je doma,to je vždycky špatné.Jen bych byl rád,kdyby se tato generace méně starala o to,jak sprejema vytvořit z Jihlavy jeden velkej chlívek.Máme tu množství parků a zeleně,jako málo které město.Ale jak vypadají?Zarostlé obrubníky,všude trčí drny trávy a to i v centru města.To co dělá z města příjemný domov pro své obyvatele je úprava,čistota,pořádné chodníky atd.abychom se nemuseli stydět procházet městem s návštěvou odjinud.Co se týká kina,v Jihlavě bylo špičkové kino Vysočina a dnes se tam prodává nábytek.

59 Phoebe8 Phoebe8 | E-mail | 16. října 2008 v 18:27 | Reagovat

Vypadá to jako krematorium. Takovýhle centra se mají dělat za městem a ne naproti hradbám. A když už to dělají naproti historickým památkám, tak to mají udělat tak,aby to tam zapadlo a ne nějakou hnusnou budovu, ktrerý nepomůže ani osázení stromkama.

60 kalolínka kalolínka | 18. října 2008 v 16:37 | Reagovat

až tam přidou sprejeři tak to aspon bude trochu k světu

61 pítr pítr | 24. října 2008 v 13:59 | Reagovat

rozhodně to mělo stát na periferii, např. u dálničního přivaděče... už kvůli obrovskýmu nárůstu dopravy v centru... no, teď už je to jedno, čas ukáže jestli to byla vhodně zvolená lokalita

62 AngeloSpody AngeloSpody | E-mail | Web | 1. října 2017 v 11:53 | Reagovat

As you will inevitably learn on your path to losing weight, effective weight loss is not only about watching what you eat, but much more about changing your lifestyle. This means changing your habits and how you approach your day-to-day life. Read this information to help you throughout the process.

63 Zacharyjek Zacharyjek | E-mail | 31. prosince 2017 v 4:57 | Reagovat

Hello. And Bye.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama